Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Głogówku, ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek, woj. opolskie, tel. 077 4069900, 4069915, fax 077 4069906.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogowek.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie uzbrojenia terenu Strefy Inwestycyjnej Miasta i Gminy Głogówek w Głogówku w obszarze ul. Powstańców, ul. Olszynka, ul. Urbana, ul. Fabryczna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano - montażowe obejmujące wykonanie kanalizacji sanitarnej (grawitacyjno-tłocznej) z przepompowniami ścieków, kanalizacji deszczowej oraz odbudowę nawierzchni ulic po robotach kanalizacyjnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
- kanały sanitarne grawitacyjne: pcv fi160mm-38mb, pcv fi 200mm-882mb,
pcv fi 250-24mb, DN 200 mm kam-64mb, DN 250 mm kam-36mb.
- przykanaliki sanitarne: pcv fi 160mm-127 mb / 8 szt.
- przepompownie ścieków kompletne: 2 szt.
- rurociągi tłoczne: pe140x5,4mm-335mb, pe90x3,5mm-275mb
- system monitorowania i sterowania przepompowniami ścieków - 2 kpl.
- kanały deszczowe: pp fi 300mm-517mb, pp fi 600mm-16mb
- przykanaliki deszczowe: pe fi 160mm-64mb / 16 szt.
- seperator z osadnikiem: kpl. 1
- rowy odpływowe wód deszczowych - odbudowa: 2440 mb
- odbudowa ulic po robotach kanalizacyjnych: 0,4585 km.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji:
1) Projekt wykonawczy, 2) Przedmiar robót, 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8, 45.23.21.30-2, 45.23.31.42-6, 45.23.10.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości
25.000,00 PLN..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki;
1) Ubezpieczenie. Wykonawca musi wykazać że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia każdy podmiot.
2).Potencjał kadrowy. Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Do oferty należy dołączyć kopie posiadanych uprawnień. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Należy wykazać doświadczenia i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk wymienionych poniżej;
a) kierownik budowy, liczba osób 1,doświadczenie na stanowisku min.3 lata.
b) kierownik robót branży sanitarnej , liczba osób 1, doświadczenie na stanowisku min. 3 lata.
c) kierownik robót branży elektrycznej, liczba osób 1, doświadczenie na stanowisku min. 3 lata.
d) kierownik robót branży drogowej, liczba osób 1, doświadczenie na stanowisku min. 3 lata.
3). Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej; spycharka kołowa lub gąsienicowa, dźwig samochodowy, podnośnik widłowy, koparka przedsiębierna, żuraw budowlany, wyciągarka mechaniczna, samochód samowyładowczy, samochód skrzyniowy, wiertnica pozioma sterowana do gruntu, igłofiltry, sprzęt do zagęszczania gruntu, piły do betonu, układarka mas bitumicznych, walec stalowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą wykazać że powyższy warunek spełniają wspólnie.
4). Doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonywał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartościom w ilości min. 2 zadania. Wykonawca winien podać wartość oraz datę i miejsce wykonywania powyższych zadań, oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.
5).Wykonawca winien złożyć dokument informujący o części zamówienia której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy z dołączonym dokumentem uiszczenia wadium.
2. Kosztorys Ofertowy wraz z projektem harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonania i odbioru robót jako załącznika do umowy.
3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - załącznik nr 3.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
7. Wykaz osób na dołączonym druku Potencjał Kadrowy wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia .
8. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia -na dołączonym załączniku do siwz potwierdzający spełnienie warunku opisanego w siwz.
9. Wykaz zadań wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to z okresu prowadzenia działalności wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie - na dołączonym załączniku nr 4 potwierdzający spełnienie warunku siwz. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców musi złożyć dokument wymieniony w punkcie 3 do 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 4,5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że;
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument, o którym mowa w podpunkcie a i c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w punkcie b odpowiednio 3 miesiące. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w, o których mowa w punkcie 4,5 i ppkt a,b,c zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej). Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia, nie spełnia. Wszystkie wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.glogowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głogówku ul. Rynek nr 1, 48-250 Głogówek. (pokój nr 18 II piętro).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głogówku, ul. Rynek nr 1, 48-250 Głogówek (pokój n13 sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej wg. harmonogramu rzeczowo finansowego do umowy.